Mucize Filmi(Mahsun KırmızıGül) - Deh Deyin Şarkısı ve Sözleri

reklam

mucize filminde söylenen deh şarkısı, mucize filmi deh şarkısı, mucize film müzikleri, mahsun kırmızıgül mucize filmi deh şarkısı, deh deyin kızlar deh deyin şarkısı, mucize filminde çalan deh deyin kızlar türküsü sözleri,mucize filmini kaç kişi izledi, mucize filmi nezaman gösterime girecek

Mucize Filmi(Mahsun KırmızıGül) Fragman izlmek için linke tıklayın
MUCİZE - DEY DEYİN KIZLAR DEH DEYİN Dinlemek için linke tıklayın

MUCİZE - DEY DEYİN KIZLAR DEH DEYİN SÖZLERİ
Kurban olam şirin dilli yarıma
Deh deyin gardaş hepiniz birden 
Benim atıma deh deyin
Deh, Deh, Deh
Derdin belan gelsin dertli canıma
Deh deyin gardaş hepiniz birden
Benim atıma deh deyin
Deh, Deh, Deh
Bu cefalar meğer bize az olur
Deh deyin gardaş hepiniz birden
Benim atıma deh deyin
Deh, Deh, Deh
Yağmur yağar kapıları toz olur
Deh deyin kızlar hepiniz birden
Benim atıma deh deyin
Deh, Deh, Deh
Nazlı yarın işi işve, naz olur
Deh deyin kızlar hepiniz birden
Benim atıma deh deyin
Deh, Deh, Deh

Etiketler: , ,

tvkusagi.blogspot.com:
Tv Programları,Güncel Blog,Güncel,Son Bölüm İzle , Canlı İzle, Tek parça Full Hd İzle ,Tekrarını izle ,

0 yorum